Schooltijden

Voor de groepen 1-8 gelden de volgende schooltijden:
  • ma-di-do-vr van 08.30 - 15.00 uur (incl. half uur grote pauze)
  • woensdag   van 08.30 - 12.15 uur
De deuren van de school gaan iedere dag om 8:20 uur open.

Op de dinsdag- en donderdagmiddag zijn er naschoolse activiteiten. Dit kunnen allerlei creatieve activiteiten zijn zoals dans, drama, tekenen, enz. Kinderen kunnen zich voor 1 of 2 activiteiten per periode inschrijven. De periodes duren van vakantie tot vakantie.
De activiteiten starten om 15:15 en eindigen om 16:15 uur

Op de woensdagmiddagen en op vrijdag na schooltijd, kunnen kinderen meedoen aan sportactiviteiten via de schoolsportvereniging. Kinderen kunnen zich opgeven voor een aantal lessen zoals judo, basketbal, enz. Na deze lessen kunnen kinderen zich opgeven bij een officiele sportvereniging waar ze dan echt lid van worden.
Als de sportlessen voor u als ouder te duur zijn, kunt u subsidie aanvragen via het jeugdsportfonds. Voor de aanvraag kunt u terecht bij meester Joel, de gymmeester.